Tuesday, January 5, 2010

Le end of le first chap-ter

Igår startede meget afslappet, med tilbagelænet jobsøgning hos Johanne, og lækker mad og bare afslapning. Solen skinnede udenfor, men ikke noget jeg havde tænkt mig at bevæge mig udenfor, ikke frivilligt! kl. 16:30 kom Johanne hjem, og efter speed-packing tog vi fælles op til K(FUK, som for fremtiden vil blive henvist til som "K"). Her mødte jeg først bare en enkelt person på mit værelse, Søren, vi gik ned til det lokale hiper-marked og købte bøjler til ophæng af alt mit tøj. senere kom jeg tilbage og Johanne havde forladt mig. Jeg satte mig ud og spise med alle de fremmede, der var ikke ummiddelbart nogen som brød isen, så jeg lagde selv ud med "Hej, forresten.." efter 5 minutter, meeen efter lidt tid kom jeg ind i samtalen. Senere gik jeg op for at snakke med mine forældre, men 3 piger tvang mig ind i et spil UNO, som varede laaaang tid. Til sidst kastede jeg mig i sengen og læste krimi.

No comments:

Post a Comment