Wednesday, January 6, 2010

Facebook madness og effektivitet


I dag har jeg haft den mest pro-aktive dag (et ord som er hevet fluks ud af mit CV)! Jeg startede med at glide ned til den lokale kiosk og fik fluks købt et mobilabb. hurra, nu kan jeg rent faktisk tage kontakt til andre! Derefter gled jeg hen til banken hvor det rent faktisk lykkedes mig at få oprettet en konto, gratis, og med VISA kort og alting! HURRA! dog får man gebyr på 15 pund pr. dag hvis man har et overtræk der er over 25 pund! det skal jeg ikke have! Så gik vi (ups, vi er forresten Kasper, Jeppe og jeg) hen til det lokale hiper-marked og købte ind til frokost til de næste par dage. Vi har ikke noget køleskab, men sneen køler det hele fint! Jeg ringede til nationalinsurance (lig det danske arbejdsmarkedsbidrag, ish, man skal have det for at kunne arbejde) og jeg fik en tid d. 15, på et afbud! Rigtig fedt, nogen der har stået i kø fra starten af december har først en tid omkring d. 30! Senere var jeg så heldig at Ditte (som i min søster)'s kæreste (Jakob) kendte en som havde arbejdet på en pub, nu skal jeg derind i morgen og snakke med dem om der måske er en mulighed for at jeg kan få lov til at arbejde lidt (hvis i (Noa og Maya) synes der mangler lidt tegnsætning, så skyldes det at jeg har travlt, har lovet de andre at vi skal ud og have en øl snart).

MEN kryds fingre for mig, jeg håber på noget, selvom det ville være lige lidt for heldigt hvis jeg rent faktisk fik et job på 3. dagen, det lyder bare ikke realistisk!

p.s. i morgen skal jeg til East end og lege kultiveret med Johanne!

No comments:

Post a Comment